Erasmus+

L’Institut Vidreres des d’aquest curs i durant els propers dos anys formarà part del projecte KA229 Erasmus+ Modern Europe-Digital Competence for Young Europeans. Es tracta d’un projecte internacional i transdisciplinar on participen de manera col·laborativa quatre centres europeus de Gal·les (Ysgol Emrys Ap Iwan), Finlàndia (Nilsiän yhtenäiskoulu), Bèlgica (Kogeka 5) i el nostre centre.

Aquest innovador projecte té l’objectiu d’oferir oportunitats per tal de millorar tant la competència digital com la lingüística, així com fomentar el diàleg intercultural tot potenciant el coneixement del nostre alumnat de la diversitat social, lingüística i cultural dels diferents estats que formen part de la Unió Europea.

L’educació és l’arma més poderosa per canviar el món”, Nelson Mandela.

El projecte Erasmus+ del curs 2022-23

Per obtenir la beca associada al projecte heu d’omplir una sol·licitud de participació. Tingueu en compte els criteris de baremació.

Heu d’enregistrar un vídeo en llengua anglesa i ha de contenir la següent informació:
– Presentació personal (nom, edat, lloc de residència, aficions…)
– Motius pels quals vols participar a l’Intercanvi
La durada ha de ser de 5 minuts com a màxim i cal enviar-lo a l’adreça mobilitat@institutvidreres.cat

Prova de robòtica

Dia: Dimecres 7 de Desembre de 10:25 a 11:25 h.
Aula: Informàtica 2
Tasca: Dissenyar un Scape Room.
A partir d’unes condicions prèvies hauràs de dissenyar un petit programa amb Scratch que et permeti sortir. La puntuació de la prova es posarà en funció dels reptes aconseguits (posar fons i elements, programar accions…)

En cas d’empat es valorarà la creativitat i l’enginy a l’hora de programar els reptes.