Matemàtiques

En el Departament de Matemàtiques, aquest curs formem part del departament, els/les següents docents:

• Chus Jiménez (Cap de Departament)
  • Carme Bellart
  • Marta Canals
  • Marina Cànaves
  • Jeroni Carandell
  • Sergio Gil

Des del departament, tenim el compromís de treballar per donar la millor formació en matemàtiques als nostres alumnes, entenent la seva diversitat com una riquesa i un valor afegit, i procurant adequar-nos a les seves diferències per superar els obstacles que es presentin tant individualment com a nivell social i relacional.

Hem elaborat amb aquest objectiu un programa actual, que anem revisant periòdicament, aplicant canvis i millores.

A continuació el podeu consultar, curs per curs.

Guies de la matèria
ESO 1r d’ESO Guia de la matèria de Matemàtiques de 1r d’ESO
2n d’ESO Guia de la matèria de Matemàtiques de 2n d’ESO
3r d’ESO Guia de la matèria de Matemàtiques de 3r d’ESO
4t d’ESO Guia de la matèria de Matemàtiques de 4t d’ESO
BATXILLERAT BATXILLERAT CCSS Guia de la matèria de Matemàtiques de 1r de Batx CCSS
Guia de la matèria de Matemàtiques de 2n de Batx CCSS
BATXILLERAT CT Guia de la matèria de Matemàtiques de 1r de Batx CT
Guia de la matèria de Matemàtiques de 2n de Batx CT

OPTATIVA 1R BATXILLERAT

Guia de matèria d’algoritmes i programació

Treballem i avaluem les matemàtiques de forma competencial. Si no ho tens clar i vols saber una mica més sobre aquest tema, et proposem que facis click a la imatge i t’ho expliquem:

Dins del nostre projecte, acompanyem l’aprenentatge de matemàtiques d’un bon grapat d’activitats, les quals organitzem amb gust i molt d’esforç. Són realitzades al llarg dels diferents cursos, amb la intenció de despertar en els nostres alumnes la curiositat i treballar la nostra matèria des de tots els punts de vista possibles. La participació en concursos matemàtics, la lectura de llibres i les diferents visites a museus i altres sortides busquen fer entendre les matemàtiques com a part de la realitat que ens envolta i això ens permet enriquir i contextualitzar allò que aprenem. Us convidem a consultar les notícies per veure algunes d’aquestes activitats.

Volem destacar en particular dues activitats fixes que oferim de manera habitual al nostre centre:

Finalment, us convidem a consultar alguns enllaços que considerem poden ser del vostre interès:

Recursos matemàtics a internet:
Altres enllaços:
  • Societat catalana de matemàtiques: http://blocs.iec.cat/scm/
  • Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques. ABEAM