Biblioteca oberta

La biblioteca torna a estar oberta durant els patis per a què el nostre alumnat pugui utilitzar-la com un entorn d’estudi i de consulta de llibres.

Horari de préstec (curs 2023-2024):

L’alumnat de l’institut que ho desitgi pot demanar en préstec els libres de la biblioteca, tot                                                                              consultant el Fons del catàleg digital epergam.

L’horari de préstec d’aquest curs són els dimecres i dijous al segon pati.

Altres activitats que us proposem:

• Vegeu l’aparador de l’entrada de l’institut amb noves adquisicions, o bé, suggeriments de lectura.
  • Podeu consultar el catàleg digital del fons bibliogràfic de la biblioteca al següent enllaç: epergam. A més de literatura de ficció, hi trobareu còmics, llibres de text, diccionaris, atles, enciclopèdies generals i temàtiques, assaigs, treballs de recerca d’alumnes de l’institut…

Des de fa força anys la Comissió de Biblioteca elabora un calendari on es programa una hora de lectura setmanal al llarg del curs. Durant aquesta estona, tot l’alumnat dels cursos d’ESO del centre ha de llegir a l’aula acompanyat pel professorat encarregat del grup. Feu clic a la imatge per trobar la informació referent a aquest projecte.