AMPA

Els pares i mares d’alumnes del Santa Eulàlia col·laborem de forma activa en tot allò que fa referència a l’educació dels nostres fills.

Des de l’AMPA ens proposem ajudar i donar suport a tots els membres de l’associació i de la comunitat educativa. Us convidem a formar-hi part, omplint el full d’inscripció que podeu trobar aquí.

Sense la participació de tots els pares i mares, no podríem tirar endavant cada curs totes aquestes activitats, afilieu-vos!

• Reunions periòdiques amb la direcció del centre, per comentar propostes de millora.
  • Participació en el projecte Ecobooks, de reciclatge de llibres de text per aconseguir un estalvi en la compra de llibres escolars.
  • Organització d’activitats extraescolars pels alumnes del centre i per les famílies, amb descomptes pels membres de l’AMPA. Els darrers cursos hem organitzat activitats d’anglès, reforç, robòtica i ioga pels pares.
  • Organització del taller gratuït “Escola de famílies”, conjuntament amb professors i ex-professors del centre, que preten donar eines als pares i mares d’alumnes del centre per acompanyar els seus fills al llarg del seu pas per l’institut.
  • Col·laboració amb el centre per la millora dels seus equipaments. Gràcies a l’AMPA els darrers cursos s’ha pogut equipar l’institut amb projector, pantalles, millorar els laboratoris, etc.
  • Col·laboració cada curs amb un projecte de millora i innovació proposat per algun dels departaments didàctics.

Consulteu la web de l’AMPA per tenir més detalls de tot allò que fem:

Quants més serem, més riurem i millor feina podrem fer entre tots. Veniu a formar part de l’AMPA