Si és tòxic, no és amor

Què és l’amor?

Continuant amb la idea de treballar la llengua i l’educació en valors -a partir de qüestions que ens són properes i ens afecten – els alumnes de l’Aula d’acollida han treballat les darreres setmanes en un projecte per tractar sobre els sentiments a l’adolescència, en especial l’amor en positiu i l’amor en negatiu -les relacions tòxiques -així com les principals característiques d’aquestes: la gelosia, el control, la dependència i la violència.

Entre moltes coses, han realitzat murals i pòsters(que estan penjats per l’institut); també han realitzat tríptics i diversos roles play, on es plantegen aquestes situacions de gelosia, dependència, control i violència.

Aquí en teniu una mostra:

Finalment han passat per les tutories de 1r d’eso per explicar aquests conceptes i compartir experiències amb ells. Aquí els podeu veure en acció!

Un cop més… agraïm, tant als alumnes com als tutors de 1r d’ESO, la seva atenció i el seu respecte cap als alumnes de l’Aula d’acollida.
I esperem que tots haguem après que…si és tòxic, no és amor!