Ens apropem al dia de les MaTes

El mes de març arrenca replet d’activitats matemàtiques al nostre institut en motiu de la celebració del dia internacional de les Matemàtiques, el 14 de març, també conegut com el dia del nombre Pi (3/14).

Començarem el divendres 13 amb la Jornada Virtual Matemàtica amb els alumnes de 1r d’ESO, seguirem amb les Proves Cangur, el dia 19, amb alumnes d’ESO i Batxillerat i tenim temps fins el 29 de març per a enviar una foto al Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza l’institut.

I, per si encara no en tenim prou, el dia 15 de 10 a 14h al Parc de Can Mercader de Cornellà hi trobarem un munt d’activitats matemàtiques per a tots els gustos en commemoració del nombre Pi.