Avaluacions externes

Aquesta és una avaluació externa que fa tot l’alumnat de quart d’ESO de Catalunya, de centres públics i privats, amb una prova elaborada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu. Avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’ESO en Llengua Catalana, Castellana, Anglesa, Matemàtiques i Científico-Tecnològica.

És una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes.

Calendari de proves per al curs 2018-2019

Enguany es realitzaran les proves d’avaluació diagnòstica els dies 12 i 13 de febrer

Consulta aquests enllaços a la web del Departament d’Ensenyament, on trobaràs:

informació general i models de proves de l’avaluació diagnòstica de 3r d’ESO i

informació general i models de proves d’avaluació  de  4t d’ESO