Coordinació amb Primària

L’ESO manté la coherència amb l’educació primària i garanteix la coordinació amb els centres de procedència del nou alumnat, per tal d’assegurar-ne una transició adequada i facilitar la continuïtat del seu procés educatiu.

Les Coordinadores de l’ESO a l’Institut i la Coordinadora Pedagògica formen part del Grup de Treball de Coordinació de Primària i Secundària. Les reunions d’aquest grup són mensuals i hi estan representats els instituts, algunes escoles públiques de Santa Eulàlia i l’EAP. El Centre de Recursos de l’Hospitalet en porta la coordinació. Té la voluntat d’aprofundir en el coneixement i la coordinació entre escoles i instituts en aspectes com l’acció tutorial, l’absentisme, les mesures disciplinàries, les competències socials, etc.

Els objectius d’aquesta coordinació són:

1. Coordinar de l’acció tutorial pel que fa a hàbits de treball
  2. Coordinar del tractament de la diversitat a primària i secundària
  3. Promoure el foment de la lectura
  4. Coordinar la comunicació amb les famílies
  5. Assegurar la disciplina en l’àmbit escolar, tant a primària com a secundària
  6. Valorar el resultat de l’aplicació de les competències bàsiques
  7. Participar en la ‘Roda de contes’
  8. Procurar les reunions dels departaments de Català, Castellà i Matemàtiques dels instituts i les escoles per coordinar els continguts de les matèries instrumentals
  9. Intercanviar experiències del projecte 1×1.

Els Centres públics adscrits al nostre institut són els de la Zona A: Escola Provençana, Escola Prat de la Manta, Escola Frederic Mistral, Escola Pompeu Fabra, Escola Milagros Consarnau, Escola Bernat Desclot. (També són de la Zona A els centres privats o concertats Azorín i Casal dels Àngels.)

1. Christiam Janette

Hola buenas tardes, Soy de Nicaragua y por motivos económicos me fue imposible seguir mis estudios en mi país, ahora quiero volver a tomarlos,quería saber cómo funcionan en este centro Yo trabajo x las mañanas ,y me gustaría encontrar un sitio en el que poder estudiar así aprovecho mis tardes libres,y quería saber si es gratuito o que me expliquen brevemente la forma de pago, agradeciendo de antemano su respuesta,les deseo una buena semana.