Se busca

La Sandra, professora de castellà, ens fa arribar aquesta informació sobre un projecte que ha fet a classe durant aquest trimestre, buscant sempre noves formes de treballar la llengua castellana i l’expressió oral i escrita.
Nuestros alumnos de 3º de la ESO en la Unidad 2… Llegeix més»

Mitologia amb art

Des de fa unes setmanes podem gaudir de l’exposició “Mitologia amb art“, on són protagonistes els dibuixos de la nostra alumna de 3rA Sara Z. Ben Hadj.
El projecte mitologia amb art apropa als alumnes a la mitologia clàssica a través de la seva vesant artística.
La mitologia… Llegeix més»

Lliurament diplomes i premis #FotoSCISE20

Una vegada fet públic el veredicte del jurat, ahir va tindre lloc l’acte de lliurament de diplomes i premis a les imatges guanyadores del 4t Concurs de Fotografia Científica de l’institut de la setmana de la ciència #SCISE20
Podeu fer una ullada… Llegeix més»