25N Dia de la no violència envers les dones

Avui dia 25 de novembre, com cada curs, des de l’institut ens afegim a la celebració del dia mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Molts dels professors ja estan realitzant activitats relacionades amb el tema, i alguns i algunes dels i les alumnes han vingut a l’institut portant alguna cosa de color lila per mostrar el seu suport i alçar la veu contra el maltractament masclista. A més a més, i entre la resta de coses, s’han repartit pulseres a totes les persones del centre amb frases i eslògans que sempre hem de recordar.

També hem fet pancartes per mostrar la nostra fermesa i fer visible el nostre posicionament a tothom. A la porta del darrere del centre, un grup d’alumnes nois ha escrit un petit poema on queden reflectides les seves idees i reivindicacions. Quina ha estat la nostra sorpresa quan hem tornat dilluns i ens hem trobat que algú havia escrit alguna cosa a sobre. Guaiteu, guaiteu!!!!

I alguns i algunes alumnes han fet un vídeo on s’expressen de forma clara i directa. Realment és una feina excel·lent i n’estem super orgullosos i orgulloses. No us ho perdeu! Aquí teniu l’enllaç.

És responsabilitat de tots denunciar la violència, en totes les seves vessants. I des de primer d’eso fins a l’últim curs de batxillerat, professors i pas, volem compartir aquesta defensa dels nostres drets amb el nostre alumnat.

El futur que ens arribarà està, més que a cap altre lloc, a les seves mans. I a les nostres.