Mitologia amb art

Des de fa unes setmanes podem gaudir de l’exposició “Mitologia amb art“, on són protagonistes els dibuixos de la nostra alumna de 3rA Sara Z. Ben Hadj.

El projecte mitologia amb art apropa als alumnes a la mitologia clàssica a través de la seva vesant artística.

La mitologia clàssica ha estat font d’inspiració per als artistes al llarg de la història, des dels  autors de l’antiguitat, passant per el Renaixement, el barroc o el neoclàssic, fins a l’actualitat.

Sara Ben Hadj de 3rA capta l’essència dels mites clàssics presentant als deus amb els seus atributs o símbols i emprant tècniques digitals.

Des d’aquí felicitem a la Sara i a tots els alumnes de 3r que han participat en el projecte.

Aquí podeu veure una foto de la fantàstica feina de la Sara