Benvinguts al nostre institut!

Octubre 2020
I així, sense adonar-nos, la 🆃🅰🆁🅳🅾🆁 ha arribat, com cada any, immutable, aliena a malalties i picant l’ullet a pares i fills, avis i canalla.
Hem arreplegat un bon grapat de nous nens i nenes que han començat una nova etapa al nostre institut. Tot està en marxa, semblava estrany- diuen alguns- però ara ja ens hem acostumat. Per on entro, per on surto, quines profes més trempades!
I caminant caminant, agafats de la mà, solidaris i respectuosos, alegres i valents, seguirem camí arreplegant les fulles daurades que cauen dels arbres i deixen lloc a fulles noves.
Nous aprenentatges, nous coneixements, nous companys.

(Marina Seoane)

“Fulles caduques, somiant ser perennes, broden catifes”

INFORMACIONS GENERALS

Consulteu el Pla d’Obertura del nostre centre
Consulteu les indicacions del Departament de Salut i Escola

En aquest espai les famílies hi trobareu tota la informació sobre les actuacions que es portin a terme en l’àmbit educatiu i la situació de la comunitat en el context actual de pandèmia, així com les mesures i decisions que es prenguin i afectin el desenvolupament de les activitats escolars.
Podeu consultar en tot moment, entre altres coses, quin és l’estat del nostre centre.
Feu clic a la imatge per accedir-hi.

Bases 4t concurs de fotografia Ciència quotidiana (#SCISE20)

S’acosta novembre i amb ell arribarà al centre la Setmana de la Ciència 2020 (#SCISE20).
Entre les activitats programades i que poden mantindre’s, tot i les restriccions derivades de la COVID19, el departament de Ciències convoca el 4t Concurs de Fotografia Científica de l’Institut Santa Eulàlia… Llegeix més»

Documentant una recerca científica a Biologia de Batxillerat

Font: Cameron Neylon / CC BY (https://creativecommons.org/licenses/by/2.0)
Actualitzant una activitat que havíem treballat a CMC, adaptada d’un projecte de l’Institut Montbui, l’alumnat de 1r de Batxillerat de Biologia ha editat uns vídeos per sintetitzar els processos i elements sobre ciència i… Llegeix més»

Dol en temps de Covid

Degut a l’excepcional situació que vivim a causa del Covid, pensem que potser hi ha famílies del centre que han hagut d’experimentar la pèrdua d’alguna persona estimada. Si a la pèrdua afegim les condicions en què es produeix (impossibilitat de cuidar/acomiadar ningú…), l’angoixa i sensació… Llegeix més»

Evolució, malalties i futur, xerrada sobre genòmica al PRBB amb 1r de BAT Biologia

Amb l’alumnat de 1r de Biologia de Batxillerat vam assistit a l’auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (@the_prbb) a una xerrada sobre evolució, malalties i futur.
Després d’anys i alumnats variats, acomiadem com cal, gaudint, la xerrada sobre… Llegeix més»