Benvinguts al nostre institut!

Desembre 2020

Sincronia vol dir coincidència en el temps de dos o més fets, especialment quan el ritme d’un és adequat al de l’altre.

Han passat més de dos mesos des de l’inici del curs, que han servit per sincronitzar-nos. Ens hem adonat, si no ho havíem fet encara, de com d’importants són els lligams que es generen a les aules, entre mestres i alumnes, que mica en mica ens anem coneixent i creant vincles. I que poc que ens agraden les classes quan no tenim més remei que fer-les a distància! I com d’important és treballar en equip, entre companys, entre mestres, escoltar-se i adaptar-se a les maneres de fer de cadascú. Perquè tots som diferents, i això ens fa únics.

Al centre ja es nota que casi hem acabat un trimestre. Tot roda, tot es mou i tot funciona, i n’estem ben contents i contentes.

Sincronia, de projecte, de treball, d’ensenyament, de vida. Sincronia de cors i emocions. Riem plegats, plorem plegats, vivim i ens fem grans plegats. Caminem junts.

Ens han posat un arbre de nadal a la porta de l’institut…mireu quin goig!!!! Voleu demanar un desig?

Setmana de la ciència a l’institut

Durant la propera setmana, la ciència arriba al centre de forma especial. Compartirem la visió científica a partir de:
  • Concurs de cartells
  • Xerrades amb investigadors sobre temes científics d’actualitat
  • Activitats i tallers online a l’ESO
  • Reptes diaris a l’instagram per trobar el #7ciències de l’institut.
  • Activitats a l’aula des de les diferents matèries

Escalfem motors per a la #SCISE20

La setmana vinent arrenquen les activitats de la IV Setmana de la Ciència a l’institut #SCISE20 que tindran lloc entre els dies 16 i 30 de novembre. Aquest any, com no pot ser d’altra manera, entre els diversos pals a tocar sonarà amb força… Llegeix més»

Exposició fotos Ciència quotidiana i espai #FOTOSCISE

Mentre esperem el veredicte del jurat, com les mesures derivades de la CÒVID19 poden dificultar gaudir com cal de l’exposició física al centre de les imatges del 4t Concurs de Fotografia Científica de l’institut de la setmana de la ciència #SCISE20,… Llegeix més»

El treball a castellà a primer d’eso

Els nostres alumnes de 1r d’ESO, des del Departament de Llengua i literatura castellana, han investigat la història dels personatges més icònics de Halloween i han elaborat aquests fantàstics punts de llibre amb tota la informació que cal saber d’aquests terrorífics personatges.
No et perdis la… Llegeix més»

Consell de nois i noies de l’Hospitalet

El passat 10 de novembre va tenir lloc el plenari de constitució del Consell de Nois i Noies de l’Hospitalet per al curs 2020-2021, amb la participació de l’alcaldessa, Núria Marín, i del regidor d’educació, cultura i innovació, David Quirós.
Aquest serà un curs especial, ja… Llegeix més»

Tens un e-mail

Des del departament de català, cada curs ens sorprenen amb noves iniciatives per millorar les nostres habilitats lingüístiques. El curs passat els nostres alumnes van treballar i a fons els connectors entre frases, tot donant a les seves produccions escrites i a la seva expressió… Llegeix més»