Els sabors de l’antiga Roma arriben a 4t d’ES

Els alumnes de l’optativa de llatí de 4rt ESO ens hem embarcat en un projecte molt especial per apropar-nos a la vida quotidiana de l’antiga Roma d’una manera diferent i molt més vivencial. Hem viatjat al passat a través dels sentits: hem investigat, seleccionat i recreat receptes tradicionals romanes, tal com les podrien haver cuinat fa més de dos mil anys. 

Aquest projecte ens ha permès descobrir no només quins ingredients utilitzaven els romans, sinó també com cuinaven i quins costum envoltaven els àpats. (I què els seus menjars no eren tan diferents als nostres!) Hem experimentat sabors i combinacions noves i hem après a valorar la importància de l’alimentació en la cultura romana. 

El resultat és una combinació de recerca històrica i literària i experiència pràctica que ens ha ajudat a entendre millor el dia a dia dels romans. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>