SORTIM A TV3

Dimecres dia 27 de gener a les 22:45 h. arrenca la segona temporada del programa “EL SUPLENT” a  TV3 després del programa APM.

Es va enregistrar al nostre institut amb alumnes de 2n de Batxillerat i una de les seves tutores, la Sílvia Martín. L’artista que va sorprendre als nostres alumnes va ser el cantant i compositor Antonio Orozco.

Estem  molt contents que, en aquest any complicat per al nostre alumnat, ells fossin protagonistes d’aquesta experiència i poguessin gaudir d’un dia inoblidable.

Enllaç a la Crònica de la jornada que han fet els alumnes de 2n de Batxillerat que hi van participar