Visita al Zoo

A continuació, llegireu un parell de cròniques de la visita al Parc Zoològic de Barcelona redactades per alumnes de 1r d’ESO:

Ahir, dimecres 17 de novembre, els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Joan Salvat Papasseit van anar al zoo de Barcelona. El nostre objectiu era fer una breu visita i fer unes activitats de l’ADN i els estímuls del nostre cos. Els alumnes vam començar esmorzant i jugant una mica al parc. Després de quinze minuts, vam fer la nostra primera activitat l’ADN, que consistia a trobar l’ADN d’una maduixa. Quan vam acabar, vam anar a veure una exposició de les neurones que era molt interessant. Minuts després ens vam anar a fer l’activitat dels estímuls, que consistia a posar dos adhesius que estaven connectats a una caixa amb cables que havien d’encistellar en una cistella. Després de totes les activitats vam fer un recorregut per veure tots els animals.

Carlos Kevin

Ahir vam fer una sortida al zoo, on ens ho vam passar molt bé, avui us ensenyarem la nostra experiencia.

En arribar al zoo vam tenir una estona lliure per fer fotos i veure els animals, després ens vam separar en dos grups i vam fer una petita activitat sobre les neurones. A continuació, vam fer una activitat per treure l’ ADN de unes maduixes, i va ser molt divertit. Després de caminar una estoneta, vam fer una activitat super guai, que anava de què quan tu movies un muscul que tenim al braç havia una màquina que detectava el nostre muscul movent-se i obria les pinces i també les tancava, va ser super divertit.

Al final vam veure tot el zoo i vam fer més fotografies i vam passar una bona estona amb els amics. Al final de tot, ens vam posar a jugar a un parc que hi ha al zoo i ens ho vam passar genial.

Sukhman Singh i Darío Torres