Sortida a l’Institut Français de Barcelona

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r BATX que cursen l’optativa de francès han anat a l’Institut Français de Barcelona a una de les sessions de cinema matinals ‘Mardis ciné’.

Van mirar el documental ‘Adolescentes’, que segueix les vides (reals) de dues amigues, que són inseparables encara que diferents en tot, des dels 13 fins als 18 anys. Cinc anys de canvis profunds i primeres experiències amb les quals els nostres alumnes s’han pogut sentir identificats.

Després de la pel·lícula vam fer la visita guiada a la mediateca de l’Institut Français, on podem trobar tota mena de materials en francès: llibres de lectura classificats per nivells, el racó dels còmics, música i pel·lícules.

Ens van compartir una llista de reproducció de Spotify amb una selecció de cançons franceses que podeu escoltar i gaudir escanejant el següent codi QR: