A.K.A.

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van anar el dimarts 15 de febrer al teatre Poliorama, en una sortida organitzada pel Departament d’Anglès, per veure la versió anglesa de l’ obra A.K.A.(Also Known as). Aquesta obra de l’autor argentí Daniel J. Meyer ha estat premiada al premis Max (Autor revelació i Actor protagonista) i als premis Butaca (Espectacle de petit format, Direcció, Text i Actor protagonista), a més ha rebut tres premis Teatre Barcelona (Text, Direcció i Obra de petit format) i un premi de la Crítica (Millor actor).

Interpretada per Lluís Febrer, dirigida per Montse Rodríguez i coreografiada per Guille Vidal-Ribas, A.K.A és un monòleg teatral que tracta dels problemes dels adolescents d’avui dia com ara la sexualitat, les xarxes socials, l’assetjament escolar o la discriminació. L’alumnat de Batxillerat ha gaudit molt amb aquesta experiència teatral i ha posat a prova el seu nivell d’anglès.