Tercers de Catalunya en el concurs informàtic ProgramaMe!

El passat 19 de març es va celebrar a Reus la 4ª edició del concurs de programació ProgramaMe que reuneix alumnes de cicles formatius d’informàtica de tots els instituts de Catalunya. Aquest concurs mesura les seves habilitats i destreses en programació.

La competició es fa per equips de tres alumnes i durant quatre hores han intentat resoldre deu problemes. La solució dels problemes es contrasta mitjançant un jutge automàtic. Guanya l’equip que aconsegueix resoldre correctament més problemes.

L’Institut Sabadell va ser representat per un equip format per  Carles Capell i Alejandro Marcos, del cicle formatiu de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, juntament amb  Carlos Estefania del cicle formatiu d’Administració de Sistemes Informàtics, que van quedar classificats en tercer lloc.

Selecció_348
Va resultar guanyador l’equip representant de l’Institut Thos i Codina, de Mataró però la tercera posició assolida per l’equip de l’Institut Sabadell els dóna dret a participar a la final estatal, a celebrar en Madrid durant el mes de juny, i que aplegarà als 18 millors equips de tota Espanya.

En aquest Repte de programació – Números reversibles tenim un problema de programació que van haver de resoldre els nostres representants. Us animeu a solucionar-ho?

Selecció_349