Projecte d’Anglès Tècnic al CFGS-DAM

Com ja sabem, l’anglès cada vegada és més indispensable per a poder trobar una feina amb garanties, no únicament a l’estranger, sinó que també arreu de la nostra geografia. Als Cicles Formatius de Grau Superior, aquesta formació en llengua anglesa ha estat absent del currículum, com a matèria pròpia, durant molt de temps.

La Unió Europea, el Ministeri i el Departament d’Educació han posat fil a l’agulla i a través del programa de Promoció de Llengües Estrangeres subvencionat, han permès als centres que volguessin i que estiguessin en disposició, poder realitzar una promoció (primer i segon curs) amb un curs d’anglès tècnic subvencionat al 100%. L’objectiu principal d’aquest projecte és millorar el nivell d’anglès dels alumnes de cara a facilitar la inserció laboral dins del marc de la UE.

Això implica que els alumnes de grau superior no han d’abonar els 25 € que implicaria un nou Mòdul Professional, i que totes les activitats estan sent subvencionades. A més, aquest curs, a la promoció de primer comptem amb un professor auxiliar de conversa de suport a l’aula, també farem una estada de formació d’anglès a Dublín el febrer de 2023, i finalment els alumnes tindran l’opció d’acreditar el seu nivell d’anglès a través dels exàmens oficials reconeguts per la Generalitat de Catalunya.

Aquest programa és finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Unió Europea Next Generation EU) i té durada fins al curs 23-24.

___________________________________________________________

Aquestes actuacions són finançades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Unió Europea_Next GenerationEU).

C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional

La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional té un pes assignat de 0 % de coeficient de clima i de 0 % de coeficient digital, de conformitat amb l’annex 6 Taula de seguiment per a l’acció pel clima i l’etiquetatge digital de la Proposta de decisió d’execució del Consell, relativa a l’aprovació de l’avaluació del PRTR d’Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.