Preparant les Catskills 2020

CatSkills és una competició tecnològica, similar a unes Olimpíades, que té continuïtat en el cas de guanyar, a escala Nacional i Internacional. Per poder afrontar aquesta competició els alumnes han de disposar d’una gran concentració, habilitats tècniques, iniciativa, inventiva i capacitat d’enfrontar-se a problemes nous.

Els millors alumnes de tots els centres de Catalunya en l’àmbit de les xarxes i la ciberseguretat hi participaran. De fet, aquest mateix dijous (12 de desembre), ja han començat a preparar-se amb una macroentrena de 8:15 del matí a 18:15 de la tarda, a l’Espai BITAL (Hospitalet de Llobregat).

Iván Méndez (esquerra), Sergi Pellegero (mig), Marc Gibert (dreta)

L’alumne de 2n d’ASIX, Marc Gibert, amb el suport del professor Lino de la Muñoza, va participar en la categoria de Suport de Xarxes, amb una gran actuació únicament entelada per un error de caràcter tècnic que el va privar d’una bona posició a la competició.

Per la seva banda, els alumnes de 1r ASIX, Sergi Pellegero i Iván Méndez, juntament amb el professor Óscar Arranz, van participar en la categoria de Ciberseguretat. En aquest cas van obtenir molt bones puntuacions a les dues proves realitzades amb un segon lloc molt meritori a la classificació final.

En tots dos casos es van assolir els objectius del centre: motivar els alumnes a anar més enllà de l’àmbit de classe i engrescar-los a continuar aprenent per esdevenir uns grans professionals en el futur.