Fight-Covid-Jam

Des del dijous 16 i fins al diumenge 19 d’abril un equip dels nostres alumnes de Dam videojocs estan participant en la Fight Covid Jam . Aquest és el vídeo promocional i també te’l pots descarregar aquí

En aquest concurs, organitzat per contribuir a prendre consciència de les mesures de prevenció contra el COVID-19, els grups participants han de desenvolupar jocs per a dispositius mòbils per a totes les edats.

Els nostres alumnes Àlvaro Barba, Albert Cimas, Joan Medina i Carlos Nieto s’enfronten a equips majoritàriament universitaris per ajudar a combatre la pandèmia que ens manté a tots confinats.

En la creació del vídeo promocional han col·laborat la Marina Martínez i en Xavi Tello de l’Escola Joso de Sabadell.

En Marc Albareda també hi participa com a professor mentor.

A la fotografia podeu veure una imatge del prototip que ja tenen en marxa. Molta sort!!