Erasmus+: Visita al Elektrotehnicka i prometna skola Osijek d’Osijek, Croàcia

Al mes d’octubre ’19, el professor de Cicles Formatius d’Informàtica, Joan Queralt, ha fet una estada a l’Institut Elektrotehnicka i prometna skola Osijek, situat a la cuitat d’Osijek, Croàcia. Aquesta visita tenia l’objectiu de conèixer de prop com els va als 2 alumnes que fan a Osijek la Formació en centres de treball (FCT, pràctiques a l’empresa) gràcies a un projecte Erasmus+ KA103 atorgat a l’institut  Sabadell pel fet de disposar de l’acreditació de l’Unió Europea anomenada Carta ECHE.

El projecte Erasmus + KA103 vol fomentar la mobilitat dels nostres estudiants  de CF de Grau Superior a qualsevol dels països participants en el programa, ja sigui per a la realització d’estudis com de pràctiques en empreses.