Els Cicles Formatius visiten virtualment el supercomputador Marenostrum

Durant els dies 26 i 30 de Novembre els nostres alumnes de Grau Mitjà SMX han pogut fer una visita virtual al BSC Barcelona Supercomputing Center, seu del supercomputador més gran d’Espanya.

Les sessions telemàtiques han estat dirigides per l’Oriol Riu (MareNostrum Visitors Manager), qui ens ha explicat de primera mà la tecnologia de l’actual supercomputador MareNostrum4 i la prevista pel MareNostrum5 (actualització al 2021).

Els nostres alumnes de 1r i 2n de SMX també han pogut conèixer alguns dels diferents projectes amb els quals treballen dins dels quatre departaments d’investigació i desenvolupament del BSC, tot acompanyat d’una vista virtual a les instal·lacions podent descobrir el supercomputador MareNostrum i la capella que l’allotja.