Eleccions al Consell Escolar, 2014. Resultats

En les eleccions celebrades els dies 26 i 27 de novembre han estat elegits els següents candidats

1) Famílies: Han estat  elegides 4 representants: Mª Isabel Gil Astorga (13 vots), Sandra Navarro Márquez (11 vots), Mª Teresa Gallego Valle (12 vots),  Elisabet Puyuelo Llausás (7 vots).

Van votar 18 persones. També va rebre vots Yolanda Núñez Rosado (6 vots).

2) Alumnat: Han estat elegides: Paula Moreno Yélamos (1r Bat)  337 vots;  Sònia Varón (1r Bat) 236 vots.

Van votar 662 alumnes. També van rebre vots:  Sergio Gudiño (CF) 86 vots; Eric Robert Hidalgo (CF) 77 vots; Jesús Arroyo (CF) 187 vots; Guillem Gazulla (CF) 88 vots.

3) Professorat: Han estat elegits:  Gregorio Santamaría (53 vots),Esteban López (47 vots), Teresa Gibert (45 vots), Josep Garriga (42 vots), Antonio Fondón (38 vots), Josep Cortés (37 vots).

4) Personal d’administració i serveis: Ha estat elegit Jordi Elfa (4 vots).

Full informatiu per a les famílies sobre el Consell Escolar de l’Institut Sabadell

Més informació sobre les funcions del Consell Escolar

Vídeo informatiu per a les famílies