Codejam i Programame 2018/2019

Arriba el final de curs i a l’Institut Sabadell encara hem tingut empenta per organitzar la segona CodeJam del curs, per l’alumnat de cicles formatius d’Informàtica.

La prova consistia  a resoldre 8 problemes d’algorísmia preparats per l’ocasió pel professorat de l’institut i el jutge, per resoldre en equips durant 3 hores. Val a dir que el jutge va ser l’alumne Arnau Marcos, de 2n de DAM, que va arribar a la final estatal del concurs ProgramaMe el curs passat, amb la col·laboració del seu company Adrián Izquierdo.

En total van participar 23 equips, amb un total de 66 alumnes, dels grups de Desenvolupament d’Aplicacions, d’Administració de Sistemes i un grup de Sistemes Microinformàtics. El guanyador va ser l’equip Marc Sereia format per David Clemente, David Gil, Jaume Puig, de primer de DAM-vi , que van resoldre 6 problemes desenvolupats en Java. En segona posició va quedar l’equip Caballeros Vasallos de Vilellas, format per Adrian Moreno, Rubén Cosp, Alejandro Campaña del CFGM 2n SMX que van resoldre 5 problemes fent servir el llenguatge de programació Python.

Finalment no volem perdre l’ocasió d’animar i desitjar la millor de les actuacions a l’equip Vitamina B, format per Marina Díaz, Adrián Bravo, Joshua Barnes, de 2n de DAM que aquest divendres 14 de juny participaran a la final estatal del concurs ProgramaMe, com a campions de la fase catalana del mateix concurs, acompanyats pel professor Marc Albareda (també campió a la fase regional) que també participarà al concurs paral·lel per a professors. El centre a més vol agrair la col·laboració de l’empresa Playoff que ha donat el seu suport a la dedicació dels nostres alumnes i professors.

Felicitats als guanyadors d’enguany de la Codejam i Molta sort als participants del Programame!!!