Alumnes de Segon de SMX visiten al CPD de la UPC a Barcelona

Els estudiant  alumnes la possibilitat de veure de prop les infraestructures i elsde segon curs del Cicle de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) han viscut una experiència inoblidable durant la seva visita al Centre de Processament de Dades (CPD) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Barcelona. Amb el guia expert Francisco, van explorar els intrincats sistemes i equips del CPD.

El CPD de la UPC, com a centre de referència en tecnologies de la informació, va oferir als nostres sistemes que sustenten les operacions informàtiques a escala universitària. Des de servidors d’última generació fins a xarxes avançades, els estudiants van poder explorar cada aspecte d’aquest entorn especialitzat.

L’intercanvi directe amb professionals del sector i la possibilitat de plantejar preguntes va ser una part fonamental de la visita, donant als nostres alumnes una perspectiva més completa de les possibilitats professionals en aquest àmbit. Aquesta experiència va permetre als alumnes connectar els seus coneixements teòrics amb la pràctica, proporcionant-los una visió més completa i profunda del món de la informàtica.

Des de l’Institut Sabadell, continuarem cercant oportunitats perquè els nostres estudiants facin sortides, per a adquirir experiències de primera ma per al seu camí cap a l’èxit professional.