“Sola” de 3er ESO
10/06/14Dins de l’optativa Fem cinema de 3er d’ESO han creat aquest video perquè reflexionem sobre l’ús dels mòbils en les nostres vides.
Dins de l’optativa Fem cinema de 3er d’ESO han creat aquest video perquè reflexionem sobre l’ús dels mòbils en les nostres vides.
El passat 6 de juny l’alumnat de Cicles d’Informàtica van fer una exposició pública del mòdul de síntesi, oberta a tot el professorat i alumnat de l’Institut Sabadell, així com pares, mares, germans, amics, empreses …
Els treballs són una selecció escollida pels mateixos alumnes i… Llegeix més»
L’Institut Sabadell, representat per Carles Capell (DAM), Alejandro Marcos (DAM) i Carlos Estefania (ASIX), ha quedat en cinquena posició al concurs nacional de programació ProgramaMe. És un molt bon resultat tenint en compte que competien amb 18 equips més.
Enhorabona cracks!!!
Fotos fent… Llegeix més»
Els alumnes de 2 d’Eso A i C han fet un estudi estadístic sobre diferents temàtiques. Ells han escollit les temàtiques i han sigut força diverses. Han escollit la preferència dels alumnes d’aquestes classes sobre les assignatures del curs, sobre si creuen que els hi… Llegeix més»
Alguns alumnes de 2n ESO han estat preparant amb il.lusió el musical Grease al llarg del curs.
Forma part de l’optativa de teatre en anglès. L’adaptació inclou algunes coreografies senzilles.
Voldríem compartir amb tots vosaltres el nostre treball.
Faran una funció interna per a l’alumnat de 2n d’ESO… Llegeix més»
L’alumne Felipe Rodríguez, de 2 d’ESO ens explica de què va aquest videojoc que permet construir mons reals o imaginaris:
Minecraft és un videojoc, el qual ha sigut desenvolupat per Markus Persson, aquest ens representa una época apocalíptica, i tu ets l’únic ésser humà del… Llegeix més»
A l’Institut ens hem proposat eliminar el paper d’alumini dels esmorzars, per contribuir així a la reducció dels residus que generem, i per tenir uns patis més nets.
Els delegats de l’ESO expliquen: “A les classes de tutoria, durant tot el curs, hem estat treballant el tema… Llegeix més»