Planificació i seguiment

 

CURS 22-23 CURS 23-24 CURS 24-25
CURS 25-26
Objectiu 1 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T
Establir espais d’intercanvi d’experiències entre el professorat, potenciant valors com compartir i el treball en equip per fer créixer els aprenentatges, millorar la competència de l’alumnat així com consensuar actuacions envers l’alumnat en l’àmbit digital.
Activitats Indicadors Criteri d’èxit
Bancs de recursos digitals Nombre de recursos per apartat Iniciar amb 3 recursos per apartat
Enquesta sí/no grau de satisfacció de l’utilitat del banc de recurs digital Grau de satisfacció superior al 50%
Revisió del banc digital Revisió i actualització anual 2 revisions per curs
Augment del grau de satisfacció del banc de recursos Augmentar un 5% sobre el grau de satisfacció de l’activitat 1
Cafè digital Trobada semestral 30% del professorat convocat
Enquesta sí/no grau de satisfacció del cafè digital Grau de satisfacció superior al 50%

 

CURS 22-23 CURS 23-24 CURS 24-25
CURS 25-26
Objectiu 2 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T
Posar en pràctica activitats per portar a terme l’avaluació, l’autoavaluació i la coavaluació de les tasques digitals entre l’alumnat.
Activitats Indicadors Criteri d’èxit
Elaboració del pla de comunicació del centre Pla elaborat i penjat al web del centre
Pla elaborat
Aprovació per part de la comunitat educativa Aprovació del pla
Elaboració del protocol digital d’acollida Concreció de dels diferents protocols d’acollida Elaboració dels protocols
Aprovació per part de la comunitat educativa Aprovació del protocol
 ENSE. Incorporar aspectes de gestió de sortides Habilitació de l’eina a l’ENSE Almenys el 50% dels usuaris fan servir la plataforma de pagament
Enquesta de satisfacció dels usuaris 70% grau de satisfacció

 

CURS 22-23 CURS 23-24 CURS 24-25
CURS 25-26
Objectiu 3 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T
Promoure l’autoreflexió de l’alumnat de 1r d’ESO sobre l’aprenentatge en l’àmbit digital per afavorir la millora educativa.
Activitats Indicadors Criteri d’èxit
Introducció d’activitats als nivells d’ESO i1r de BTX Nombre de registres recollits 100% dels grups
Valoració a càrrec del professorat que ha impartit a cada nivell Grau de satisfacció envers les activitats desenvolupades: 50% al primer any i augmentant un 5% els posteriors.
Creació i implementació d’un full de ruta per nivells Fer el full de ruta de cada nivell 100% dels registres
Valoració a càrrec dels equips de nivell Grau de satisfacció envers la creació i implementació del full de ruta: 50% al primer any i augmentant un 5% els posteriors