Objectiu 1
Establir espais d’intercanvi d’experiències entre el professorat i l’alumnat, potenciant valors com compartir i el treball en equip per fer créixer els aprenentatges, millorar la competència de l’alumnat així com consensuar actuacions envers l’alumnat en l’àmbit digital.

Indicador: Grau de satisfacció del professorat amb els espais d’intercanvi
Criteri d’acompliment: 50% entre 4 i 5
Responsable: Un membre de la Comissió digital

Objectiu 2
Explorar, conèixer i utilitzar diferents recursos digitals per tal de millorar la comunicació amb tota la comunitat educativa i donar a conèixer a l’exterior l’activitat que al centre es desenvolupa.

Indicador: Grau de satisfacció del professorat amb els espais d’intercanvi
Criteri d’acompliment: 50% entre 4 i 5
Responsable: Directora

Objectiu 3
Introduir la programació i codificació a l’alumnat d’ESO i Batxillerat per tal d’assolir la competència digital de l’alumnat.

Indicador: Grau d’implementació d’activitats de programació als diferents grups de l’ESO
Criteri d’acompliment: 80% del nivell
Responsable: Coordinadora pedagògica

Objectiu 4
Promoure l’autoreflexió de l’alumnat de 1r d’ESO sobre l’aprenentatge en l’àmbit digital per assolir la competència digital.

Indicador: Registre de l’alumnat de 1r de cada grup.
Criteri d’acompliment: 75% de registres entre l’alumnat de 1r d’ESO
Responsable: Coordinació de 1r ESO