Taller de Papiroflèxia

El dia de Sant Jordi, un dels tallers va ser Papiroflèxia i per això en nom dels tres alumnes que la vam fer hem fet un petit text per a vosaltres:

En aquest taller, en Jonathan i jo (en Marc), vam ensenyar varies figures de papiroflèxia als nens de 1r d’ESO junt amb la Carme. Els dos vam escollir les figures junt amb el Daniel.

Aquest taller ens va ajudar una mica a superar la vergonya a parlar davant de persones que no coneixem. Vam començar amb una figura senzilla, la granota que salta.

Després vam escollir fer un vaixell i per últim vam fer una rosa, teníem previst fer altres figures (un ocell i un altre tipus de rosa), encara que no ens va donar temps de fer-la perquè es bastant entretingut.

Aquest taller ens ha semblat molt divertit ja que ens agrada als dos fer figures de papiroflèxia o origami. Esperem que els agradés aquest taller ja que vam posar molt dedicació en trobar coses fàcils però boniques. Encara que el Dani López no va poder participar perquè estava malalt, ell també ens va ajudar molt a fer algunes figures que ni en Jonathan ni jo sabíem fer.

Ens agradaria tornar a fer aquest taller però amb altra gent, perquè tothom sàpiga que és i que vegi el que es pot fer amb un sol tros de paper senzill que utilitzem a diari.

Fa poc vam estrenar un nou node a la xarxa NODES, el de Papiroflèxia i jo sóc un dels principals organitzadors. Així que els organitzadors hem proposat un petit repte setmanal per que sigui mes divertit. Si us agrada la papiroflèxia i us agraden els reptes, podeu unir-vos a aquest Node.
Atenció! El guanyador d’aquest concurs, s’emportarà una Insígnia mol xula! A que esperes! Apunteu-vos!!!

Marc Pérez, Jonathan Ruiz i Daniel López

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *