Sant Jordi 2018

El passat dia 23 d’abril vam celebrar la festa de Sant Jordi. La vam dedicar al 70 aniversari de la Declaració universal dels drets humans (1948-2018). Al llarg del matí, es van realitzar tallers i representacions centrats en aquest tema: alguns alumnes van fer el paper de grans defensors dels drets humans; Luther King, Gandhi, Teresa de Calcuta, Rigoberta Menchú, etc. També ens va visitar el poeta i periodísta sirià, Mohamet Bitari, refugiat i assilat polític a Sabadell, que es va dirigir a l’alumnat de tots els nivells. Durant l’estona d’esbarjo, els alumnes de 4t d’ESO van vendre pastissos i entrepans per recollir diners per al seu viatge final d’ESO.

Mira aquí els àlbums de fotografies de la festa.