L’Aula Oberta al barri

Aquest curs els alumnes de l’aula oberta col.laboren amb el Complex Alexandra i amb l’escola Andreu Castells. Setmanalment van al complex Alexandra on ajuden a la gent gran a utilitzar el mòbil; és un espai obert on els usuaris consulten els seus dubtes i poden anar practicant allò que no saben.
També setmanalment, van a l’escola Andreu Castells on primerament van pintar uns jocs al terra del pati. Una vegada  van acabar aquesta tasca, practiquen els jocs pintats i també dinamitzen, amb jocs prèviament preparats a l’institut, l’estona d’esbarjo que tenen els nens de 1r i 2n de primària que es queden a dinar.

Mireu aquí una col·lecció de fotografies d’aquestes activitats