Estudi estadístic fet per alumnes de 2n d’ESO

Els alumnes de 2 d’Eso A i C han fet un estudi estadístic sobre diferents temàtiques. Ells han escollit les temàtiques i han sigut força diverses. Han escollit la preferència dels alumnes d’aquestes classes sobre les assignatures del curs, sobre si creuen que els hi seran de profit per al món laboral o quins són els seus gustos musicals. Fins i tot, han preguntat si creuen que porten una dieta saludable! Han sortit resultats força interessants.

Uns alumnes de segon C han deduït que a la majoria d’alumnes amb un percetatge del 40% els hi agrada molt l’assignatura d’educació física, seguida amb un 20% les llengues extrangeres. I les que els hi costen més guanya amb un 52% les assignatures de ciències. Coincideixen bastant en que els hi resulten avorrides, sobre tot voldríen canviar la dinàmica de la classe. Els hi sobta que un percentatge elevat estudien només el dia abans!

sa_1401884751estad

Altres companys han descobert que als nois majoritàriament els hi agrada educació física i, en canvi, a les noies naturals. I les que els hi agraden menys, també per sexes, són les noies matemàtiques ni anglés i els nois coincideixen en socials. Casualment els professsors d’anglés i matemàtiques són homes i la de socials és una professora. Poca gent, molt poca fa grups d’estudi.

Uns companys de segon A has escollit fer l’enquesta sobre els esports i que és el que han aportat. Han arribat a les següents conclusions:

L’esport més practicat és el futbol. Però el practiquen més nois que noies.

Les noies comencen a fer esport a una edat més tardia que els nois. Elles es veuen empeses pels amics i els nois quasi tots comencen per la família.

A tots els hi han aportat coses positives. Però a quasi totes les noies els hi proporciona un cercle d’amistats cosa que als nois no. Ells no queden amb els amics de l’equip.