Una sortida i dues xerrades

Hem iniciat el març i des de ja ens trobarem amb tot un seguit de sortides i xerrades.

Dilluns 10 de març a les 12h vam assistir a la xerrada de Jorge Gamero que es va fer al Gimnàs del centre. L’autor ens va parlar de la seva obra Simón no, Saimon que és una lectura obligatòria de Castellà i de quin va ser el seu procés creatiu.

41tbmGUqBLL

Dimecres, en canvi, va ser el torn de Català. A les 11.30h vam anar al vapor Ca l’Estruch per veure l’obra teatral La cua del Paradís. Es tractava d’una versió adaptada de diferents contes de Pere Calders.

la-cua-del-paradis-02-700x466

Aquest divendres iniciarem tot un seguit de xerrades sobre què fer després de l’ESO. El Joan Albert, Coordinador de Batxillerat de l’institut, explicarà a les 9h a l’aula D3/D4 per a l’alumnat que té intencions de fer batxillerat (4A, 4C i alguns alumnes de 4D i 4E) quines són les característiques d’aquests estudis i quines aptituds cal desenvolupar per sortir-ne amb èxit.

slide-1-728