Reunió informativa post-ESO per a pares i mares

El proper dimarts 8 a les 11:30 (4A,4B,4C) i el dimecres 9 d’abril a les 18:00h (4E,4D) hi haurà la reunió informativa de pares i mares sobre les diferents sortides que té l’alumnat d’ESO un cop acaba el curs.

És un tema que ja s’ha treballat a les tutories, però sobre el qual cal informar a les famílies de nou , ja que les decisions que han de prendre els/les alumnes aquests dies depenen de molts factors, però també de l’assessorament familiar. És per aquest motiu que demanen que assistiu a aquesta reunió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *