Visita dels alumnes de 6è de Primària

Els dies 22,25 i 26 de Febrer ens van visitar els alumnes de les escoles Can Rull, Cifuentes i Andreu Castells.

En arribar van ser rebuts per la Coordinadora de 1r ESO i pel Coordinador Pedagògic. Van explicar les característiques de l’ESO i les principals novetats que es trobaran. Després van visitar les instal.lacions i van assistir a una classe de 1r ESO, acompanyats per antics alumnes de la seva escola.

Una bona oportunitat de conèixer el nostre centre en funcionament i de fer moltes preguntes. Abans d’acabar la visita, una estona d’esbarjo al pati… i de tornada cap a l’escola!

FOTO ANDREU CASTELLSFOTO CIFUENTESAlumnes de 6è de l'Escola  Andreu Castells