Concurs d’ortografia i lèxic

Va ser l´última fase del  I Concurs d’Ortografia i Lèxic. Els alumnes de tot l´ESO, per nivells i en dues categories (català i castellà), van haver d´enfrontar-se a un “rosco” del famós Passaparaula. I el que passa: encertaven o erraven o passaven paraula (“passaparaula!!”) les preguntes que anaven escoltant. Però la gràcia del concurs consistia en que els companys del concursant, des de la seva classe, seguien el concurs en “streaming” i si el concursant ho creia convenient, podia demanar un comodí (dels tres que tenia), cosa que significava que podia sortir del “plató” i visitar els companys d´aula que ja l´esperaven preparats amb diccionaris per resoldre qualsevol dubte.
Docere et delectare.
Per repetir.