Concedit a l’Institut Sabadell el projecte ERASMUS + : DIETES SOSTENIBLES

La Unió Europea ha concedit a l’Institut Sabadell un projecte del programa ERASMUS + sota el títol DIETES SOSTENIBLES, en el qual participarà alumnat d’ESO i Batxillerat. La cap de Departament de Ciències i Tecnologia del nostre institut, Montse Tortosa, lidera el projecte,  en el qual també participen altres tres instituts de Portugal (Agrupamento de Escolas Trigal de Santa Maria, de Tadim), Eslovàquia (Gymnazium Jana Chalupku, de Brezno) i Àustria (Vilnius Silas Special School, de Baden). El projecte està centrat en l’alimentació saludable i sostenible, té una durada de dos anys. facilitarà els intercanvis de professorat i alumnes dels quatre centres i està dotat amb 127.923€.
L’Institut Sabadell ja té concedits actualment altres projectes de mobilitat per professorat i alumnat de Cicles Formatius per fer la formació en centres de treball (FCT) d’altres instituts de la UE.