Al taller Eines de mediació

Els alumnes Sebastian Morfe i Clara Checa, ambdós de 2n curs de la ESO del nostre centre, han participat en el taller “Eines de Mediació”, organitzat per l’Ajuntament de Sabadell, on han coincidit amb alumnat de nou Instituts més de la nostra ciutat.

Al llarg del taller, que s’ha dut a terme al llarg de 7 setmanes entre els mesos de febrer, març i abril, els alumnes han aprofundit en les tècniques i les estratègies de la mediació. Per mitjà de jocs i dinàmiques, han treballat la resolució pacífica dels conflictes, les funcions de la persona mediadora i han posat en pràctica les tècniques de la Comunicació No Violenta.

Felicitats mediadors!

Podeu veure la notícia al web de l’Ajuntament de Sabadell: