CFGM SMX

Vies d’accés

Els alumnes que poden accedir a aquest cicle formatiu són els següents:

• Tenir l’ESO finalitzada o un títol equivalent.
  • Haver cursat satisfactòriament un PFI.
  • Prova d’accés a CFGM

Característiques del centre

Som l’únic centre públic de Sabadell que imparteix els cicles formatius de la família professional d’informàtica i comunicació. La nostra experiència formant als futurs treballadors del sector digital ens avala.

Cada alumne/a disposarà del seu propi equip de treball amb el programari necessari per poder realitzar la seva formació. El material necessari que haurà d’aportar l’estudiant serà el mínim per poder guardar la seva feina, un teclat i un ratolí i… moltes ganes!

El nostre centre incorporarà al segon curs un Mòdul professional d’introducció a la programació per tal de donar una formació integral en el món digital i també una millor orientació acadèmica. Molts dels nostres alumnes decideixen continuar els seus estudis als Cicles Formatius de Grau Superior de la família d’informàtica al nostre centre i el fet d’haver pogut tastar la programació els facilita la seva elecció d’estudis superiors.

Com a complement a la docència els nostres alumnes tenen la possibilitat d’obtenir les certificacions de la multinacional CISCO en l’àmbit de l’administració de xarxes i en Linux.

També oferim la formació dual i la formació d’ERASUMS+ pels nostres alumnes.

Sortides acadèmiques i professionals

Un cop assoleixis el títol de tècnic/a mitjà en SMX podràs:

• Continuar els teus estudis a la família professional d’informàtica i comunicacions:
    • Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX)
    • Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM)
      • i el seu perfil professional videojocs i oci digital (DAMvi)
    • Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW)
  • Accedir al món laboral com:
    • Técnic/a instal·lador, reparador, de suport o de manteniment.
    • Helpdesk.
    • Comercials informàtics.

El currículum del cicle formatiu

Què estudiaràs a aquest Cicle Formatiu?

Aquest Cicle Formatiu consta de 2000h de treball a classe. Els continguts estan dividits en Mòduls Professionals (MP) que SMX són:

• MP1. Muntatge i manteniment d’equips
  • MP2. Sistemes operatius monolloc
  • MP3. Aplicacions ofimàtiques
  • MP4. Sistemes operatius en xarxa
  • MP5. Xarxes locals
  • MP6. Seguretat informàtica
  • MP7. Serveis de xarxa
  • MP8. Aplicacions web
  • MP9. Formació i orientació laboral
  • MP10. Empresa i iniciativa emprenedora
  • MP11. Anglès tècnic
  • MP12. Síntesi (297h)
  • MP13. Formació en centres de treball (383h)
  • MP14. Introducció a la programació.

Si decideixes optar a fer la formació de dual, i ets seleccionat, realitzaràs a l’empresa 1000 hores de formació remunerades que inclouran els mòduls de síntesi i pràctiques d’empresa.

Jornades de portes obertes

Consulta les dades de les nostres jornades de portes obertes i inscriu-te amb el formulari on podràs fer les consultes que estimis oportú per poder resoldre-les durant la reunió.

Link a les Jornades de Portes Obertes