PARTICIPACIÓ DE BATXILLERAT A LES OLIMPÍADES D’ECONOMIA A LA UAB

El passat 30 de març, 3 estudiants del batxillerat social de l’Institut van participar en la XIV edició de les Olimpíades d’Economia a la facultat d’Economia i Empresa de la UAB. Es tracta d’un concurs acadèmic d’àmbit estatal, que té com a objectiu estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i universitat.

La Fase Local de l’Olimpíada d’Economia de la UAB està dirigida als estudiants d’Economia de l’Empresa de segon de batxillerat dels instituts i centres de secundària de la província de Barcelona, públics o privats, que les Comissions Organitzadores de les universitats participants hagin assignat a la UAB. L’objectiu era el de seleccionar als tres estudiants que participaran en la Fase Estatal que enguany estava previst celebrar-se a la a Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la Universidad de Sevilla.

Els nostres alumnes han arribat al segon quartil dels 52 presentats. Han quedat en 16a, 18a i 20a posició de 52.

Continuarem treballant en aquest objectiu a les classes d’Economia de l’empresa. Felicitem els alumnes per la seva participació i els resultats!