Dos alumnes de Cicles Formatius d’Informàtica, un de 1r de GS d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX) i l’altre de 1r de GS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM), han participat recentment en una mobilitat formativa a Alemanya de 2 mesos a Alemanya.
Durant la seva estada, van realitzar pràctiques en diferents empreses tecnològiques que col·laboren amb l’Institut amb el qual acostuma a col·laborar l’Institut Sabadell en projectes Erasmus+, amb l’objectiu d’ampliar i aplicar els seus coneixements de programació i desenvolupament web en entorns reals de treball.
A més de l’experiència professional, els alumnes van col·laborar en el desenvolupament d’una aplicació web destinada a ser utilitzada pel centre educatiu alemany, un projecte que els va permetre posar en pràctica les seves competències tècniques i treballar en un context internacional, enriquint tant les seves habilitats professionals com personals.


