El passat dimecres 19 de març, els alumnes de tecnologia de 4t d’ESO i del batxillerat tecnològic van tenir l’oportunitat d’assistir a la xerrada “Un enginyer o enginyera ens visita”. Aquesta activitat, promoguda pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i la Fundació Bosch i Cardellach, té com a objectiu despertar vocacions en el camp de l’enginyeria.
Durant la sessió, l’enginyer industrial Joan Camps, professional dedicat al sector de la refrigeració durant 40 anys, va compartir amb els estudiants la seva trajectòria professional. Va explicar com la feina dels enginyers està present en molts àmbits del nostre dia a dia i com contribueix al benestar social i econòmic de Catalunya, tot i que sovint no sigui visible.
Aquesta xerrada ha permès als estudiants conèixer de primera mà les oportunitats que ofereix el món de l’enginyeria i reflexionar sobre el seu futur acadèmic i professional.


