Cicles Formatius al NiceONE Barcelona

El passat dijous 28 de Novembre els nostres alumnes van visitar la Fira de Barcelona a l’Hospitalet amb motiu del NICEONE BARCELONA GAMING & DIGITAL EXPERIENCES FESTIVAL.

A la visita van assistir els nostres alumnes de primer de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) per poder veure les novetats en el món dels videojocs i així descobrir una possible sortida acadèmica i professional en un futur.

Futur, que ja és present pels alumnes del nostre centre que cursen Grau Superior en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma amb perfil professional Videojocs i Oci digital (DAMvi).

Tan en el cas dels alumnes SMX, amb un sortida de caire més recreatiu, com en el cas dels alumnes de DAMvi, amb les xerrades tècniques que van poder presenciar la sortida va ser tot un èxit.