Codejam 2018 Guanyador: l’Institut Sabadell!

Dijous passat, 16 de febrer, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam dirigida als alumnes de cicles formatius d’Informàtica. La prova consisteix en enfrontar-se al repte de resoldre per equips, durant 3 hores, 10 problemes d’algorísmia preparats per a l’ocasió pels professors.

En aquesta ocasió, hi van participar 14 equips, amb un total de 41 alumnes. Del nostre centre, 8 equips del CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i  1 equip de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes; i com a convidats: 2 equips de l’Institut Badia, 2 equips de l’Institut Carles Vallbona de Granollers i 1 equip de l’Institut Castellet de  Sant Vicenç de Castellet.

La prova va ser molt disputada i dos equips van resoldre correctament sis problemes. Finalment el guanyador va ser l’equip “Pinches Furros”, format per Arnau Marcos, Rubén Hernández i David Carvajal del grup de primer C de DAM, en dura competència amb “Vacíos Legales”, format per Diego Queral, Daniel Aguilar i Antonio Espinosa, de 2n de DAM.

L’equip “Pinches Furros” representarà el nostre institut en la fase regional del concurs “Programa-me” que es celebrarà el proper 21 de març a Olot. Enhorabona i molta sort !

Més informació sobre el concurs a: http://programa-me.com/2018/reg/olot/