Una crònica de l’esquiada 2024 [Pablo Cucarella]

La setmana passada, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van gaudir de tres dies de neu. Ben d’hora el dilluns, van agafar el bus direcció a Port del Compte on, gràcies al servei de monitoratge d’Esportec, van estar-hi tres dies. Durant l’estada, van fer-hi classes d’esquí i planxa de neu (snowboard), activitats d’orientació i trineu. Una barreja perfecta d’esport i lleure! Us deixem un text del Pablo Cucarella, de 2n d’ESO, que escriu una crònica dels tres dies:

Vam anar a esquiar amb primer i segon de l’ESO de l’institut Ramon Berenguer, des del dia 22 fins al 25 de gener, a l’estació de Port del Comte de Catalunya.
El primer dia, un monitor ens va rebre per fer-nos una prova de nivell i posar-nos en grups diferents. Després, vam esquiar fins a l’hora de dinar. Vam dinar a les pistes i vam tornar a esquiar fins a les 4.30 h de la tarda. Ja després vam anar a fer una activitat que consistia a trobar figures en un mapa a les pistes d’esquí.

En acabar, vam anar a l’hotel. Les habitacions eren espaioses, netes i amb capacitat per a 8 persones, hi dormíem en lliteres. Ens van deixar una estona per dutxar-nos i canviar-nos. Vam berenar, sopar i vam fer una activitat nocturna en què uns s’amagaven i els altres els havien de trobar i amagar-se amb ells. Finalment vam anar a dormir per acabar el primer dia.
Els següents dies vam esquiar quasi tota l’estona, des de les 9 h del matí fins a les 16.30 h, parant una estona per dinar. Vam continuar fent més activitats com carreres amb trineus i ballar i cantar a la discoteca de l’hotel. El dia 25, quan vam acabar d’esquiar, vam tornar en autobús directament a Cambrils.
M’ho vaig passar molt bé i vaig gaudir amb totes les activitats que vam fer. L’única cosa menys positiva va ser que no hi havia quasi neu i la poca que hi havia estava en un estat molt regular, tot així repetiria aquesta sortida.