Aprenem logística a l’empresa Elektro3

L’alumnat de 1r del CFGS d’Administració i Finances del centre ha visitat les instal·lacions de l’empresa Elektro3, ubicada a Vila-seca, per conèixer-ne el funcionament.

La visita ha servit perquè els estudiants coneguin de primera mà tot el magatzem logístic i Showroom, puguin ampliar els seus coneixements de gestió d’aprovisionament, els seus conceptes en recursos humans, formació en centres de treball, etc. També han pogut conèixer els més de 4000m2 de Showroom amb les més de 18.500 referències exposades i la seva botiga demo.

Durant el recorregut, s’han pogut formular preguntes i comentar inquietuds, que han estat amablement respostes per l’equip de professionals que els han atès.

Des del centre, volem agrair la col·laboració d’aquesta empresa, per ajudar a dur a la pràctica el coneixement del món empresarial al nostre alumnat