Escola Verda: el rellançament d’un projecte assentat

Al llarg del primer trimestre, s’ha tornat a posar en marxa l’Escola Verda i la Brigada del Berenguer IV. Després de la forçosa aturada estiuenca, es torna a posar en marxa l’engranatge d’un projecte que és un tret identitari del centre i del seu projecte educatiu. Així, durant el primer trimestre, s’han dut a terme un conjunt d’accions que donen continuïtat a la comissió.

En primer lloc, s’ha fet l’elecció del delegat verd, un per aula, que representa la brigada a l’aula i viceversa. Com a novetat d’enguany, la brigada del curs passat ha participat en les tutories anant  explicant la funció del delegat verd i de la brigada. Així mateix, s’han reunit el comitè i la brigada del curs anterior i s’ha decidit el model organitzatiu i com i quan celebrar l’assemblea, que ha constituït la brigada d’aquest curs mitjançant la votació de tots els membres.

De cara enfora, l’institut ha participat en el Fòrum de l’escola verda de Valls. Al seu torn, s’ha iniciat la continuïtat del Projecte Entorn Cambrils i en breu els alumnes de 1ESO faran la seva sortida a l’entorn apadrinat, la Riera del Regueral.

A nivell intern, s’ha continuat treballant en l’hort, iniciant un projecte sobre el paper reciclat i avaluant la falta de papereres a les aules. També, s’està treballant en una acció sobre els embolcalls que s’ha engegat aquest mes de gener.