Qui fabrica les paraules noves ?

El Doctor en Filologia Catalana Jordi Ginebra ha impartit una classe sobre els neologismes als estudiants de 2n de batxillerat.

La conferència científica amb què ha captivat el nostre alumnat es titula Qui fabrica les paraules noves?  Ha estat una forma engrescadora de fer arribar l’estudi de la lingüística a l’alumnat de postobligatòria. Ginebra és professor del Grau de Llengua i literatura catalanes de la URV i ha aprofitat la visita al Ramon Berenguer IV per donar-lo a conèixer als futurs universitaris.

img-20170208-wa0003