Presentacions d’empresa a l’Aula pels alumnes de 2n GM Administratiu

El passat 18 d’abril, els alumnes de 2n de grau mitjà de gestió administrativa del nostre centre, van realitzar una presentació sobre les empreses que van crear a l’inici de curs: CIANN i SAEMA Electrodigital.
Al mes de febrer, vam tenir l’oportunitat de presentar-les a la Trobada d’Empresa a l’Aula a l’Auditori AXA de Barcelona.

Ara, les hem donat a conèixer-les als nostres companys de 1r del nostre cicle i als de 2n curs d’Administració i Finances, explicant-los a què ens dediquem, quina és la nostra activitat empresarial, l’organigrama, les funcions dels diferents departaments, els objectius a aconseguir, quins són els nostres productes i vam aprofitar per fer una oferta especial i gaudir de l’activitat.

Alumnes exposant Alumnes exposant